نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2198
-
الف
+

نگارش 15 قسمت سریال «سلام بمبئی»

«قربان محمدپور » کارگردان فلم سینمایی «سلام بمبئی2» درباره مراحل ساخت سریال این فلم سینمایی توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش آی فیلم 2 ،«قربان محمدپور » کارگردان و فلمنامه‌نویس درباره پروژه جدید «سلام بمبئی2» گفت: ما قرار بود فلم سینمایی «سلام بمبئی۲» را بسازیم اما «جواد نوروزبیگی» تهیه‌کننده فلم پیشنهاد داد سریال  آن را در حدود 20 قسمت بسازیم و از دل آن یک فلم سینمایی نیز تولید کنیم.

«محمدپور» در ادامه افزود : تاکنون ۱۵ قسمت از این مجموعه تلویزیونی به نگارش درآمده است و ۵ قسمت دیگر باقی مانده که باید حاضر کنیم تا بتوانیم پس از دریافت مجوز پیش تولید را آغاز کنیم.

کارگردان «سلام بمبئی» در پاسخ به این پرسش که قصد دارد چه زمانی کار را آغاز کند، بیان کرد: اگر مجوزها صادر بشود، قصد داریم قبل از سال جدید کار را آغاز کنیم.

محمدپور ادامه ادامه داد: با برخی از بازیگران هندی برای حضور در این سریال صحبت کرده و در واقع از آن‌ها تایید گرفته‌ایم اما برای عقد قرارداد با بازیگران ایرانی و هندی باید مجوز صادر شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به این که این پروژه در ایران و هندمقابل کمره می‌رود، به خبرنگار خبرگزاری صبا گفت: ۵ تا ۶ قسمت از این سریال در هند اتفاق می‌افتد که برای تصویربرداری باید به آنجا سفر کنیم اما این که کار را در ایران کلید می‌زنیم یا هند مشخص نیست.

فلم سینمایی «سلام بمبئی» محصول مشترک ایران و هند  محصول سال ۱۳۹۴ است و قرار بود فصل دوم آن نیز به تولید برسد اما به دلیل مشکلات کرونا میسر نشد.

بیشتر بخوانید :

آخرین وضعیت ساخت فلم «عاشقی در هانوی»

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر